vineri, 5 iunie 2009

Am chef sa…

…ma intind, pe iarba, sub cerul adormit.
…iau o gura adanca de aer.
…te stiu langa mine, fara sa te ating, fara sa-ti vorbesc, doar sa-ti aud respiratia. Si printre aburii pamantului ti-as da tarcoale ca un animal de prada infometat sau ti-as intinde o mana doar ca sa o simt pe a ta. Toate cate s-au intamplat in ultima vreme m-au facut sa inteleg ca nu distanta ne tine departe, ci doar comunicarea compromisa.
…vad cum o bucata sfasiata de cer cade peste mine, dar esti acolo, te simt, te am, imi dai aer sa respir, imi dai incredere. Stiu ca fara tine bucata de cer mi-ar distruge sufletul, trupul, mi-ar strivi inima…legatura dintre suflete e cea care ma salveaza…dar oare cat va mai tine? ma vei putea salva la infinit?…intinzi mana sa te simt, cerul e atat de rece...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu