vineri, 8 mai 2009

petale de suflet

Nu puteam incepe cu alt titlu...este evident. De ce petale de suflet?! si eu ma intreb...dintr-o lista nu foarte lunga, mi s-a parut cel mai potrivit.

Mi-a luat mult timp sa ma gandesc daca sa-mi fac sau nu acest blog. In cele din urma mi-am zis, de ce nu? E clar, pentru toate trebuie sa existe un inceput. Trebuie doar sa ai curajul sa faci pasul...Si uite ca azi pashesc cu pasi timizi in lumea blogossferei. Nu vreau sa-mi ureze nimeni bun venit...in schimb, va urez eu voua, celor care veti "calca" pe aici, "tarati" de mouse/taste, curiozitate, dorinta de a ma cunoaste (mai bine)...sau pur si simplu...

Tot ce veti gasi aici nu vor fi doar cuvinte, ci pasaje, ganduri absconse, experiente traite, idei nerosite, vise neindraznite, taceri 'vorbite', in cele din urma...EU, asa cum sunt...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu